KOMPLEKSOWA OBSŁUGA W OBSZARZE SOCIAL MEDIA
W dzisiejszym świecie nie sposób w większym lub mniejszym stopniu nie istnieć w internecie!
Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej firmy lub usługi, czy też zwiększyć widoczność produktu — pomożemy Ci!
Obsługujemy klientów we wszystkich popularnych i znanych kanałach social media oraz w kilku nietuzinkowych. Jeśli nasz Klient chce zaistnieć w social media, ustalamy strategię działania oraz cele, które chcemy osiągnąć i przygotowujemy plan indywidualnie dostosowany do jego potrzeb.
ZARZĄDZAMY WIELOMA KANAŁAMI SOCIAL MEDIA
Twoja Marka będzie widoczna w najważniejszych i najskuteczniejszych
kanałach Social Media
Angażuj się w rozmowy. Zwiększaj świadomość swojego produktu.
Docieraj ze swoim produktem do odbiorców korzystających z różnych platform
Spraw, aby Twój produkt lub usługa były widoczna właśnie tam, gdzie są Twoi odbiorcy
Dostęp do statystyk pozwala oceniać zainteresowanie klientów na bieżąco
UCZYNIMY TWOJE ŻYCIE PROSTSZYM
Nie działamy intuicyjnie, działamy strategicznie!
W przeciwieństwie do wielu firm wykorzystujących media społecznościowe w celach promocyjnych my nie pozostawiamy niczego przypadkowi. Wszelkie podjęte przez nas wysiłki poprzedzone są dogłębną analizą rynku i zebraniem danych odnośnie rozpoznawalności Twojej Marki. Dopiero wówczas, gdy znamy już wyniki naszych dociekań, wiemy, jaką postawić „diagnozę”.
Następnym krokiem jest przygotowanie strategii postępowania skupionej na osiągnięciu konkretnego efektu.
NASZ BLOG
Kilka dni temu przedstawiciel osławionej branży coachów, Dawid Piątkowski, przedstawił w swoich mediach społecznościowych kuriozalne ogłoszenie o pracę. Jeśli o...
Budki Suflera nie trzeba przedstawiać chyba nikomu. Piosenki takie jak: „Za ostatni grosz”, „Jolka, Jolka pamiętasz” czy „Bal Wszystkich Świętych”...
Krzysztof Gonciarz to popularny polski twórca internetowy, którego profil na Instagramie obserwuje 426 tysięcy osób. Ostatnio jednak podpadł swoim fanom...
Ponad 1,4 tysiąca komentarzy i ponad 20 tysięcy reakcji zebrał post na fanpage’u pizzy Guseppe na Facebooku. Post opublikowany 15...
Jednym z największych i najciekawszych newsów ostatniego tygodnia w świecie sportu była informacja o zmianach w klubie FB Barcelona i odejściu Leo Messi. Lionel Andres Messi znany...
Dane 500 mln użytkowników portalu LinkedIn zostało wystawionych na sprzedaż na hakerskim forum za 4 cyfrową kwotę płatną w bitcoinach. Jest to...
Po grudniowej premierze gry „Cyberpunk” wydanej przez polskie studio CD Projekt zaczęły się donosy o zastraszaniu. Presja wywołana rozczarowaniem ze...
„Czuję się w obowiązku przeprosić za kryzys wizerunkowy uczelni” – to wstęp do oświadczenia jakie wydał rektor Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego...
Nagranie wideo ze sklepów Lidl na którym klienci walczą o lody Koral „Ekipa” podbiło polski Internet. Już wcześniej te same...
Żyjemy z pandemią już od ponad roku, a decyzje co do organizacji wesel wciąż są odkładane na późniejszą datę. Wielokrotne...
Wiele firm posiada potężne, wieloosobowe działy marketingu, PR-u, employer brandingu czy komunikacji, a mimo to decyduje się na wsparcie firm...
Pandemia trwa już prawie rok. Codziennie pojawiają się nowe informacje dotyczące ilości zakażeń, zgonów, ozdrowień czy – w ostatnich tygodniach...
Nie sposób było uciec od bombardujących nas zewsząd informacji o najnowszym dziele naszego rodzimego studia z branży gamedev tj. CD...
Wtorkowy mecz Ligi Mistrzów pomiędzy francuskim PSG i tureckim Basaksehirem zakończył się już po kilkunastu minutach. Podczas awantury przy linii...
Sąd Okręgowy w Katowicach zakazał wprowadzania do obrotu gospodarczego opakowania Pierniczków Świątecznych marki Gellwe, które niewiele różni się od opakowania...
Marka mBanku poinformowała o zmianie logo Banku. Zmiana jest tak mała, że wielu z nas nawet jej nie zauważyło. Nastąpiła zmiana czcionki, zostały zmienione...
Marki odzieżowa Reserved wycofała świąteczną koszulkę przedstawiającą Świętego Mikołaja i renifera pijących wino oraz zawierającą napis „odkupienie win”. „Wasz target...
Masażer do stóp, zabawki, karma dla kota, robot kuchenny, a nawet pusty karton oklejony przeźroczystą taśmą zamiast oryginalnej z oznakowaniem firmy...
Obostrzenia związane z pandemią koronawirusa są bardzo dotkliwe dla branży artystycznej. W ramach Funduszu Wsparcia Kultury wybrani artyści – głównie...
Świąteczna reklama Apartu z udziałem Anny Lewandowskiej, Małgorzaty Sochy i Julii Wieniawy wywołała wiele emocji. Na słynną markę spadła fala...
Zbliżają się święta Bożego Narodzenia. Firmy w tym szczególnym okresie tworzą reklamy, które dopasowane są do tego magicznego czasu. Kompania...
Lady Pank to jeden z najstarszych i najpopularniejszych polskich zespołów rockowych. Na łamach „Wysokich Obcasów” jeden z czytelników zwrócił uwagę...
Anna Lewandowska umieściła niefortunny filmik w mediach społecznościowych, które przyczyniły się do problemów wizerunkowych gwiazdy. Trenerka okryła się złą sławą po umieszczeniu...
Sława, gra w największych klubach, ogromne zarobki – najlepsi sportowcy mogą mieć wszystko, ale często swoimi wybrykami są w stanie...
Liczne zwolnienia, nadużywanie władzy, afery na tle seksualnym czy prześladowanie kobiet – francuska firma gamingowa Ubisoft przechodzi poważny kryzys wizerunkowy....
Od wielu lat jesteśmy świadkami kryzysów wizerunkowych, które pokazują jak łatwo stracić twarz w obliczu ataku w mediach społecznościowych i własnych niefortunnych wypowiedzi, co dowodzi, że...
Ofiarą żartu popularnych rosyjskich youtuberów padł prezydent Andrzej Duda. Pranksterzy opublikowali nagranie, które było zapisem telefonicznej rozmowy z głową państwa...
Każdego dnia jesteśmy zalewani morzem informacji. Wiele z nich to wiedza bezużyteczna, która “jednym uchem wpada, a drugim wypada”. Znacznie...
Social media służą między innymi do budowania własnego wizerunku czy wizerunku swojej marki. Nie trudno jednak o błędy, a najmniejszy...
Znana marka Veclaim zajmująca się produkcją i sprzedażą T-shirtów, która została stworzona przez Jessicę Mercedes znalazła się w ogniu krzyżowym po tym jak...
Osoby reprezentujące firmę, przede wszystkim prezesi, mają duży wpływ na budowanie wizerunku swojego przedsiębiorstwa, jak również decyzje zakupowe klientów. Cyfryzacja...
Pierwszy solowy album od lat Kazika Staszewskiego pokrył się złotem jeszcze przed dniem premiery. Ma również duże szanse osiągnąć status...
Koronawirus od dwóch miesięcy dominuje w przestrzeni medialnej w Polsce i na świecie. Niemal natychmiast wywołał inną groźną epidemię rozprzestrzeniającą...
PR, Public Relations to nic innego, jak dbałość o dobre relacje publiczne poprzez działania na rzecz wizerunku w stosunku do...
Japonia to jeden z największych potentatów wśród światowych przedsiębiorstw. W Kraju Kwitnącej Wiśni narodziły się takie firmy, jak między innymi:...
W grudniu 2019 roku w mediach pojawiły się pierwsze informacje o nowej chorobie zakaźnej z chińskiego Wuhan. Kilka miesięcy później...
Na ten serial czekał cały świat, a szczególnie my Polacy. Wyemitowany w grudniu 2019 roku “Wiedźmin” okazał się hitem, choć...
Transport lotniczy jest jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki w Polsce i na świecie. Trzeba jednak pamiętać, że ta...
Branża modowo-urodowa nie należy do najprostszej w kontekście reklamy i marketingu. Z problemami wizerunkowymi zmagają się największe marki na świecie....
Słabsza dyspozycja podczas spotkania, nie strzelenie gola czy zawinienie przy bramce dla przeciwników – porażki drużyny i porażki własne sportowców...
Fałszowanie wiadomości osiągnęło nowy wymiar. Z pomocą sztucznej inteligencji powstają tzw. “deepfake’i” – spreparowane nagrania. Polegają one na nałożeniu twarzy...
W ostatnich latach w Polsce mamy do czynienia z sytuacją zwaną rynkiem pracownika. Oznacza to, że kandydaci mają do wyboru...
W ostatnim czasie w mediach zrobiło się głośno o sytuacji potężnej amerykańskiej korporacji zajmującej się elektroniką użytkową. Mowa oczywiście o...
Nie da się ukryć, że jako jeden z najgorętszych tematów w ostatnim czasie można wskazać ostatni sezon serialu emitowanego przez...
Zakłady Mięsne Henryk Kania mają niemal miliard złotych długów, zalegają z wypłatami, a na półkach sklepowych coraz bardziej brakuje wyrobów...
Jak powszechnie wiadomo, wizerunek firmy w Internecie to istotny aspekt całej strategii marketingowej. Żyjąc w czasach nieustannego przepływu informacji, czasami...
W ubiegłym tygodniu akcje Amazona osiągnęły rekordowy poziom, dzięki czemu właściciel firmy Jeff Bezos stał się najbogatszym człowiekiem w nowożytnej...
Kryzysy wizerunkowe związane z niefortunnym komentarzem jednego z pracowników na forum publicznym lub nieadekwatnym zdjęciem do prowadzonej kampanii są problemami,...
Rankingi, topy, recenzje, podsumowania – to z nich klienci i konsumenci czerpią największą wiedzę o firmach. Znalezienie się na pierwszym...
W dobie Internetu wszystko dzieje się szybko. Warto więc trzymać rękę na pulsie i nie stracić z oczu wizerunku swojej...
Korporacje międzynarodowe rozwijają się w niesamowicie szybkim tempie, zatrudniając w swoich szeregach coraz większe rzesze młodych osób. Jednocześnie na rynku...
W ostatnim czasie w Polsce byliśmy świadkami sporych problemów wizerunkowych dwóch firm. Pierwsze były związane z wypiciem przez jednego z...
W imieniu firmy bRenewal życzymy Państwu zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie rodziny, a także szampańskiej zabawy...
Czy negatywna opinia pracowników o firmie może mieć realny wpływ na sytuację naszego przedsiębiorstwa? Może, a – co więcej –...
World of Mouth Marketing, w Polsce szerzej znanym pod pojęciem marketingu szeptanego, umacnia swoją pozycję jako najbardziej wpływowe rozwiązanie w sprzedaży, marketingu i...
Firma SDL przeprowadziła na 4000 osobach w różnych krajach badanie, które miało na celu rozpoznanie u konsumentów zwyczajów związanych z...
Content marketing opiera się na naszej wiedzy o odbiorcy. Zakłada on dopasowanie przekazywanego komunikatu do zainteresowań i cech klienta. Pozwala...
31Obecnie panuje tendencja do przypisywania działaniom marketingowym firm wiodącej roli w odniesieniu do relacji marki z klientem. Jednocześnie, w epoce...
Szacuje się, że polski rynek reklamy wart jest 326 mln PLN. Głównymi, a przy tym najdroższymi źródłami reklamy są w...
Firma SDL przeprowadziła na 4000 osobach w różnych krajach badanie, które miało na celu rozpoznanie u konsumentów zwyczajów związanych z...