Blog

Fake news w czasach epidemii

Koronawirus od dwóch miesięcy dominuje w przestrzeni medialnej w Polsce i na świecie. Niemal natychmiast wywołał inną groźną epidemię rozprzestrzeniającą się z jeszcze większą prędkością niż sam wirus – zalew fake news’ów infekujących przekaz informacji, który w sytuacji kry...
Read More

PR i jego nowe zasady działania

PR, Public Relations to nic innego, jak dbałość o dobre relacje publiczne poprzez działania na rzecz wizerunku w stosunku do osoby lub organizacji. Działania Pr-owe służą budowaniu relacji z odbiorcami i klientami. Kampanie marketingowe, strategie komunikacyjne, organizowanie konferencji pra...
Read More

Biznes w japońskim stylu

Japonia to jeden z największych potentatów wśród światowych przedsiębiorstw. W Kraju Kwitnącej Wiśni narodziły się takie firmy, jak między innymi: Sony, Panasonic, Sharp, Toyota, Honda, Suzuki, Mazda, Nissan, Mitsubishi czy Fujitsu. Jak odniosły sukces? Jak udało im się podbić nie tyl...
Read More

Wizerunek firm w dobie wirusa

W grudniu 2019 roku w mediach pojawiły się pierwsze informacje o nowej chorobie zakaźnej z chińskiego Wuhan. Kilka miesięcy później koronawirus (SARS-CoV-2) dotarł do większości krajów na świecie. Media każdego dnia informowały o nowych zakażeniach i zgonach oraz różnych próbach za...
Read More

Lotnicze sytuacje kryzysowe

Transport lotniczy jest jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki w Polsce i na świecie. Trzeba jednak pamiętać, że ta branża wiąże się z ogromną odpowiedzialnością, na czele z zapewnieniem jakości usług, komfortu pasażerów, a przede wszystkim  bezpieczeństwa. To ...
Read More

Hejt w sporcie

Słabsza dyspozycja podczas spotkania, nie strzelenie gola czy zawinienie przy bramce dla przeciwników – porażki drużyny i porażki własne sportowców zdarzają się każdego dnia. W dobie mediów społecznościowych i sportowych portali internetowych, kibice nie tylko na stadionie komentu...
Read More