Świąteczna reklama Apartu w ogniu krytyki

Świąteczna reklama Apartu z udziałem Anny Lewandowskiej, Małgorzaty Sochy i Julii Wieniawy wywołała wiele emocji. Na słynną markę spadła fala krytyki, a satyryczna przerobiona wersja spotu bije rekordy popularności.

O reklamie Apartu zrobiło się szczególnie głośno za sprawą jej przerobionej wersji zatytułowanej „Piękna i długa reklama Apartu”. Bartosz Młynarski z Klubu Komediowego (twórcy parodii) pochwalił się na portalu LinkedIn świetnymi wynikami spotu:

– Apart zrobił 4-minutową (!) reklamę, w której Julia Wieniawa, Anna Lewandowska i Małgorzata Socha śmieją się do siebie ozłocone na święta. Internet na spocie nie zostawil suchej nitki, ale dopiero Klub Komediowy idealnie podsumował nowe wideo marki biżuteryjnej – napisał Tomasz Gardziński w artykule opublikowanym na portalu Spider’s Web.
– Reklama świąteczna firmy Apart jest tak sztuczna i oderwana od rzeczywistości, że sama wchodzi na rejony autoparodii – dodał Gardziński.
W artykule opublikowanym na portalu Bezprawnik.pl opublikowano artykuł zatytułowany: „Apart pokazał właśnie, że promowanie się luksusem w środku pandemii to nie jest coś, czego pragną Polacy”.
– Specom od marketingu marki Apart wydawało się, że mają przepis na sukces. Przecież Anna Lewandowska to marketingowy samograj, Małgorzata Socha znakomicie promuje meble, a Julia Wieniawa – choć aktorsko nie miała jeszcze okazji wybić się chociaż ponad przeciętność – doskonale sprawdziła się w kampanii sieci obuwniczej. Te trzy panie miały zagwarantować firmie coroczne świąteczne eldorado – napisał autor tekstu, Maciej Bąk, który w artykule podkreśla, że promowanie świąt luksusem nie jest dobre w dobie koronawirusa.
– Nie oszukujmy się – jeśli, zgodnie z przewidywaniami, pandemia do połowy przyszłego roku zacznie być pod kontrolą, to nasze życie dość szybko wróci do stanu sprzed jej wybuchu. Widzieliśmy zalążek tego w wakacje, podczas których w wielu miejscach Polski wszystko wyglądało tak, jakby właściwie nic się nie stało. Z drugiej strony – wtedy mieliśmy za sobą naprawdę względnie łagodną wiosnę, która była niczym w porównaniu do dramatu obecnej jesieni. Dlatego uważam, że powrót do normalności po trudnej jesieni i zimie będzie trwał dłużej. A to oznacza, że ociekające luksusem kampanie reklamowe będą nas drażniły jeszcze przez dłuższy czas. Oby więc było ich jak najmniej – zakończył artykuł dziennikarz portalu Bezprawnik.pl

Source:
https://bezprawnik.pl/reklama-apartu/
https://www.youtube.com/watch?v=Ptld98KjPuM&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=RbnzyuJvU1c&t=1s
https://www.linkedin.com/in/bartosz-m%C5%82ynarski-6b701923/detail/recent-activity/shares/
https://www.spidersweb.pl/rozrywka/2020/11/12/apart-reklama-swiateczna-2020-parodia-klub-komediowy/