• Usługi
      • Ochrona Marki
      • Wsparcie PR
      • Analiza Marki
      • Marketing Produktowy
      • Personal Branding
      • Social Media Marketing
  • Klienci
  • Referencje
  • Blog
  • Case Study
    • Wydawnictwa
    • Branża HR
  • Firma
    • O Nas
    • Kariera
  • Kontakt
    • Dane Kontaktowe
    • Zapytanie ofertowe
  • Global
    • Polska
    • Wielka Brytania
    • Stany Zjednoczone
    • Niemcy
  • Usługi
      • Ochrona Marki
      • Wsparcie PR
      • Analiza Marki
      • Marketing Produktowy
      • Personal Branding
      • Social Media Marketing
  • Klienci
  • Referencje
  • Blog
  • Case Study
    • Wydawnictwa
    • Branża HR
  • Firma
    • O Nas
    • Kariera
  • Kontakt
    • Dane Kontaktowe
    • Zapytanie ofertowe
  • Global
    • Polska
    • Wielka Brytania
    • Stany Zjednoczone
    • Niemcy

Odpowiadamy na wszystkie wiadomości w ciągu:

24 h

Pracujemy w godzinach
Poniedziałek-Piątek 8:00 - 16:00

Szukaj na stronie

O bRenewal

bRenewal istnieje na rynku już od trzech lat. Do tej pory udzieliliśmy wsparcia ponad stu markom. Cieszymy się dużym zaufaniem naszych klientów. Jesteśmy w stanie współpracować z każdą firmą dostosowując się do jej potrzeb.

Kontakt

590 Kingston Road, London, SW20 8DN, United Kingdom. Email: office@brenewal.eu

Blog

mBank – przeniesienie do cyfrowego świata

Published On - 9 grudnia, 2020

Kinga Musiał

Marka mBanku poinformowała o zmianie logo Banku. Zmiana jest tak mała, że wielu z nas nawet jej nie zauważyło. Nastąpiła zmiana czcionki, zostały zmienione proporcje kolorowych pasków i zaktualizowano paletę barw, choć na pierwszy rzut oka nie jest to zauważalne. Czemu więc służyła zmiana?  
Zmiany lepiej dopasowują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy identyfikacji wizualnej banku będą bardziej czytelne o czym dowiadujemy się ze strony banku.  
Nowy logotyp posiada bezszeryfową czcionkę. Został on stworzony z myślą o cyfrowych czytnikach i jest zgodny ze standardami WCAG (Web Content Accessibility Guidelines). Nowe logo nie męczy oczu i jest bardziej widoczne dla osób niedowidzących, wyjaśnia bank.  
Logotyp został uproszczony a paski zostaną częścią standardu graficznego banku. Dla porównania nowe i stare logo banku: 

 


W komunikacie prasowym instytucja finansowa napisała: „to samo logo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata”. Po co więc te zmiany? W ciągu ostatniej dekady zmieniły się rozwiązania technologiczne. Szczególną rolę miał ostatni rok i czas pandemii. Nie jest to już tylko kwestia estetyki, lecz oczekiwań odbiorców, którzy bankują internetowo a dzięki zmianom znak i elementy identyfikacji wizualnej są bardziej przystępne.  
Pojawia się jednak pytanie o bezpieczeństwo klientów, którzy mogą być narażeni na próby oszustw. Czy tak ważna w zmiana w banku nie powinna zostać bardziej nagłośniona?  

Source: 

https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,4221,mbank-sie-zmienia-nowe-logo-serwis-transakcyjny-i-wieksza-oferta.html
https://www.wp.pl/?s=https%3A%2F%2Ffinanse.wp.pl%2Fmbank-zmienia-logo-sprobuj-znalezc-roznice-6579831232990112a&nil&src01=f1e45
https://spidersweb.pl/bizblog/mbank-nowe-logo/ 
https://pixabay.com/pl/illustrations/finanse-fasada-mirroring-budynku-1074727/

Previous Post „Odkupienie win”. Kontrowersyjna koszulka marki Reserved
Next Post Pierniczki Świąteczne i nieuczciwa konkurencja

Szukaj

Tagi

afera Amazon bezpieczeństwo brand Content Marketing deepfake dezinformacja e-branding employer branding employerbranding facebook fake news firma hejt HR influencer instagram komunikacja kontrowersja koronawirus korporacja krytyka kryzys kryzys wizerunkowy marka marketing media media społecznościowe moda opinia opinie personal branding pokolenie Y PR pracownicy reakcja na kryzys rock social media sport Sprzedaż taktyka kampanii marketingowej wizerunek wizerunek marki WoM święta

Ostatnie wpisy

  • Nie każdy viral jest dobry dla Twojego wizerunku!
  • Straty wizerunkowe Budki Suflera w obliczu zmiany składu zespołu
  • Problem wizerunkowy influencera współpracującego z Amazonem
  • Sukces pizzy Guseppe na Facebooku
  • Straty wizerunkowe w FC Barcelonie po odejściu Leo Messiego
  • Kolejny atak hakerów w sieci – tym razem LinkedIn

O bRenewal

bRenewal istnieje na rynku już od trzech lat. Do tej pory udzieliliśmy wsparcia ponad stu markom. Cieszymy się dużym zaufaniem naszych klientów. Jesteśmy w stanie współpracować z każdą firmą dostosowując się do jej potrzeb.

Related Articles
Blank Image
Nie każdy viral jest dobry dla Twojego wizerunku!

4 października, 2022

Blank Image
Straty wizerunkowe Budki Suflera w obliczu zmiany składu zespołu

14 lutego, 2022

Blank Image
Problem wizerunkowy influencera współpracującego z Amazonem

22 grudnia, 2021

O nas

bRenewal istnieje na rynku od 2015 roku. Do tej pory udzieliliśmy wsparcia ponad stu markom. Cieszymy się dużym zaufaniem naszych klientów. Jesteśmy w stanie współpracować z każdą firmą dostosowując się do jej potrzeb.

Nasze Usługi
  • Ochrona Marki
  • Wsparcie PR
  • Analiza rozpoznawalności Marki
  • Marketing Produktowy
  • Personal Branding
  • Social Media Marketing
Najnowsze Wpisy
  • Nie każdy viral jest dobry dla Twojego wizerunku!
  • Straty wizerunkowe Budki Suflera w obliczu zmiany składu zespołu
Kontakt

Office Address
590 Kingston Road, London,
SW20 8DN, United Kingdom.

Email: office@brenewal.eu

  • Zapytanie Ofertowe
  • RODO

© 2007-2025 bReneval. All Rights Reserved. bRenewal is brand of Philip Rockwell LTD company.

Connect with us