Sukces pizzy Guseppe na Facebooku

Ponad 1,4 tysiąca komentarzy i ponad 20 tysięcy reakcji zebrał post na fanpage’u pizzy Guseppe na Facebooku. Post opublikowany 15 listopada podbił serca użytkowników portalu społecznościowego wyróżniając się nietypową treścią.

„Nie ma większego koszmaru dla admina niż nowy trend w social mediach czy inna okazja do posta real-time marketingowego, serio. To życie w ciągłym stresie, że z popołudniowej drzemki wyrwie mnie informacja, że trzeba podpiąć się pod jakiś trend. I się zaczyna robienie fikołków i szukanie sprytnego połączenia między pizzą a tym nowym serialem czy innym morsowaniem. Pizza Guseppe jest okrągła, a ten serial taki fajny, że też na okrągło by się mogło go oglądać hihi. Dyskusje wokół premiery są gorące, tak jak nasza pizza 4 sery hot hihi. No błagam” – napisał administrator fanpage’a Pizza Guseppe na Facebooku.

​”Ale najgorsze jednak są wybory młodzieżowego słowa roku, zwane inaczej corocznym festiwalem cringu i koszmarem chyba każdego działu social media. Wszystko jedno co się wymyśli, to publika i tak napisze, że koleś od marketingu ma chyba 150 lat i wgl o co chodzi. A na dokładkę co drugi komentarz to gif „how do you do, fellow kids?”. Strach myśleć, jakie słowo wygra w tym roku. W sumie fajnie by było, jakby to był „cringe”, wtedy wszystkie posty z tej okazji będą przynajmniej trafione i nikt się nie doczepi hehe. Szach mat, fellow kids.” – zakończył administrator.

Post bardzo przypadł do gustu użytkownikom Facebooka. Wśród licznych komentarzy znalazły się wypowiedzi innych marek, takich jak na przykład: Heinz Tomato Ketchup („Musieliście pisać tego posta? Teraz musimy się zastanawiać, jak na niego odpisać”) czy Playstation („Anon Admin PlayStation Polska pozdrawia Anona Admina Pizza Guseppe”).

Wśród wielu opinii znalazły się takie wypowiedzi, jak: „Od razu kupiłem jedną żebyście mieli coś na slajd dla tego naburmuszonego gościa ze sprzedaży który powie na spotkaniu „fajnie kręcicie buzz w tym fejsbuku ale to się nie przekłada na sprzedaż”, „wspaniały to był post, nie zapomnę go nigdy”, „pogchamp dla was” czy „myślalem, że hakery przejeli profil picki dżuseppe ale chyba nie. Szanuję, powiew świeżości w mediach ze strony korporacji”.

Source:

https://www.facebook.com/PizzaGuseppe
https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pizza-guseppe-hit-facebook-dajcie-podwyzke-adminowi
https://spidersweb.pl/rozrywka/2021/11/17/pizza-guseppe-pasta-viral-memy
https://pixabay.com/photos/pizza-italian-homemade-cheese-3007395/