Czerwiec 7, 2018

Czy szczerość popłaca? – o tym, jak w sytuacji kryzysowej powinna reagować firma z branży żywnościowej

Kryzysy wizerunkowe związane z niefortunnym komentarzem jednego z pracowników na forum publicznym lub nieadekwatnym zdjęciem do prowadzonej kampanii są problemami, które mogą szybko przejść do historii […]
Marzec 26, 2018

Restauracja numer jeden w Londynie, która… nie istnieje – o sile opinii w Internecie.

Rankingi, topy, recenzje, podsumowania – to z nich klienci i konsumenci czerpią największą wiedzę o firmach. Znalezienie się na pierwszym miejscu lub bycie poleconym przez największą […]
Luty 16, 2018

Niefortunna wpadka i kiedy powiedzieć stop – o aferze z bluzą marki H&M i postach Willi Karpatia

W dobie Internetu wszystko dzieje się szybko. Warto więc trzymać rękę na pulsie i nie stracić z oczu wizerunku swojej firmy ani na chwilę. Przekonać o […]
Styczeń 21, 2018

Odwieczny dylemat – korporacja czy mała firma?

Korporacje międzynarodowe rozwijają się w niesamowicie szybkim tempie, zatrudniając w swoich szeregach coraz większe rzesze młodych osób. Jednocześnie na rynku wciąż trwają lub pojawiają się małe […]
Styczeń 10, 2018

Czy można uchronić własną markę przed sytuacją kryzysową? Jak reagować, jeśli się już pojawi?

W ostatnim czasie w Polsce byliśmy świadkami sporych problemów wizerunkowych dwóch firm. Pierwsze były związane z wypiciem przez jednego z konsumentów wody Żywiec Zdrój, która poparzyła […]
Grudzień 19, 2017

Życzenia Świąteczne

W imieniu firmy bRenewal życzymy Państwu zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie rodziny, a także szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku.
Grudzień 11, 2017

Pracownik ma o Tobie jako pracodawcy złą opinię? Przygotuj się na najgorsze.

Czy negatywna opinia pracowników o firmie może mieć realny wpływ na sytuację naszego przedsiębiorstwa? Może, a – co więcej – istnieje ryzyko, że doprowadzi nawet do […]
Październik 2, 2017

Jak Google to robi? – o employer brandingu w firmie o najwyżej wycenianej marce świata w 2017 roku

Kandydaci „zabijający się” o bezpłatny staż? Brak problemów z zatrudnieniem dobrze wykwalifikowanych pracowników? Ludzie robiący wszystko, by przejść chociaż jeden etap rekrutacji w firmie? Tak właśnie […]
Wrzesień 18, 2017

Adwokat brandu – skuteczna technika marketingowa.

W świecie marketingu funkcjonuje wiele form poprawiania wizerunku marki. Jedną z nich jest pozyskiwanie tak zwanych „adwokatów marki”. Owa technika reklamowa nabiera ostatnio coraz większego znaczenia. […]
Lipiec 25, 2017

Uwierz w World of Mouth Marketing i zaufaj mu!

World of Mouth Marketing, w Polsce  szerzej znanym  pod pojęciem marketingu szeptanego, umacnia swoją pozycję jako najbardziej wpływowe rozwiązanie w sprzedaży, marketingu i promocji marki. Sprawia on że stworzona […]